Σημαντική αύξηση για το πρώτο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζουν οι αφίξεις τουριστών home porting και transit στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης.
Παρουσιάζοντας στοιχεία για τις αφίξεις/αναχωρήσεις τουριστών στο λιμάνι, είπε ότι αυτές παρουσιάζουν αύξηση 24,68% το πρώτο τρίμηνο του 2013 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012.
Συγκεκριμένα οι επιβάτες homeporting το πρώτο τρίμηνο φέτος σημείωσαν αύξηση 22,05% και ανήλθαν σε 8.120 έναντι 6.653 το 2012.
Αντίστοιχα οι επιβάτες transit παρουσίασαν αύξηση 24,94% και έφθασαν το πρώτο τρίμηνο του 2013 στους 88.948 έναντι 71.194 το 2012.
«Η φετινή χρονιά θα θετική, όπως είχαμε προβλέψει», είπε ο κ. Ανωμερίτης και πρόσθεσε ότι «η κρουαζιέρα είναι ένα κυκλικό ταξίδι όπου όλοι οι κρίκοι πρέπει να είναι ισχυροί και ένας από αυτούς τους κρίκους είναι εκείνος που συνδέει και δένει όλους τους άλλους και αυτός είναι το λιμάνι του Πειραιά».
Παράλληλα ανακοίνωσε πως ο ΟΛΠ, στις 27 Μαΐου, θα εγκαινιάσει το δεύτερο διεθνή σταθμό υποδοχής επιβατών κρουαζιέρας, συνολικού εμβαδού, 5.600 τετραγωνικών μέτρων, ενώ μέχρι τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμος και τρίτος σταθμός, δίπλα στην Παγόδα, 3.500 τετραγωνικών μέτρων.
Πλέον όλοι οι επιβάτες κρουαζιέρας θα εξυπηρετούνται με μεγάλη ευκολία και γρήγορα όχι κατά ανάγκη από τον ένα και μόνο σταθμό, αλλά από τρεις διαφορετικούς, είπε ο κ. Ανωμερίτης.
«Ο κύριος στόχος μας στο λιμάνι του Πειραιά, είναι δύο λέξεις, ασφάλεια και ποιότητα υπηρεσιών και αυτό πιστεύω ότι υπηρετούμε πάρα πολύ καλά», υπογράμμισε και ανέφερε παράλληλα πως ο ΟΛΠ σε συνεργασία με τα υπουργεία Πολιτισμού, Τουρισμού και Ναυτιλίας αλλά και την Περιφέρεια Αττικής δημιουργεί νέες υποδομές, προκειμένου η πόλη να είναι πύλη τουρισμού και πολιτισμού.
Αναφερόμενος στην πολιτιστική ακτή, είπε ότι οι διαγωνισμοί για τα τρία μουσεία έχουν ήδη τρέξει ενώ συμπλήρωσε ότι έχει ήδη τελειώσει η προμελέτη και προχωρά η ουσιαστική μελέτη και κατασκευή για την υποθαλάσσια αρτηρία που θα ενώσει την μία ακτή του Πειραιά με την ακτή της κρουαζιέρας.
Με την κατασκευή και των νέων προβλητών νέας γενιάς κρουαζιεροπλοίων πιστεύουμε ότι το λιμάνι του Πειραιά θα δώσει τη δυνατότητα μιας διαφορετικής συνεργασίας με όλες τις εταιρείες προκειμένου να παίξει το δικό του ρόλο ως κύριο λιμάνι της ανατολικής Μεσογείου, κατέληξε.