Με στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης και το 2014 και με «όπλο» το διαδίκτυο ξεκινά η επικοινωνιακή «επίθεση» της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού.
Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής, η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, αφού στάθηκε στην αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας που συντελέστηκε το προηγούμενο διάστημα, ανέφερε ότι φέτος για πρώτη φορά η Ελλάδα θα ξεκινήσει την επικοινωνιακή της δράση τον τρέχοντα μήνα και θα ενταθεί έως τον Απρίλιο.
Μεταξύ άλλων, η υπουργός ανάφερε δράσεις για τόνωση των προορισμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και προς την κατεύθυνση αυτή ανακοίνωσε πρωτοβουλία για ενίσχυση του City Break (διακοπές μικρής διάρκειας) στην αγορά της Τουρκίας, με αφορμή το άνοιγμα γραφείου στην Κωνσταντινούπολη. Την ίδια στιγμή στη διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου (WTM) ετοιμάζεται ειδική διαφημιστική καμπάνια.
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς διευκρίνισε ότι η Ελλάδα δεν θα συμμετάσχει σε όλες τις τουριστικές εκθέσεις, αλλά θα γίνει μια επιλογή, απόρροια του μειωμένου προϋπολογισμού κατά 40% σε σχέση με πέρυσι. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, όπως τονίστηκε, η Ελλάδα θα είναι παρούσα στα μεγάλα διεθνή ραντεβού του τουρισμού.
Τα επικοινωνιακά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση τουριστών είναι δυο νέα διαφημιστικά σποτ -δημιουργήματα του Κώστα Τσεκλένη- με θέμα το φθινόπωρο που θα βγουν σύντομα «στον αέρα», νέα λευκώματα, καθώς και αναβάθμιση του Visit Greece, που πλέον θα εμφανίζεται σε έξι γλώσσες. Σε κάθε περίπτωση δε, ο ΕΟΤ θα δώσει το «παρών» σε σημαντικά συνεδριακά δρώμενα ανά τον κόσμο.