Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών η tbi bank

Το ΕΙΕΠ στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των καταναλωτών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα

Η TBI Bank, η δυναμική challenger τράπεζα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και η πρώτη ψηφιακή τράπεζα που έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, σημειώνει ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, η τράπεζα εντάχθηκε στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), ένα γεγονός που υπογραμμίζει τη σταθερή δέσμευσή της στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες της.

Η ένταξη της TBI Bank στο ΕΙΕΠ αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει τη λειτουργία της τράπεζας. Το γεγονός ότι το ΕΙΕΠ αριθμεί μεταξύ των μελών του περισσότερες από 100 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, καταδεικνύει το υψηλό επίπεδο των απαιτήσεων για την ένταξη σε αυτό.

Το ΕΙΕΠ στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των καταναλωτών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, ενώ παράλληλα επιδιώκει την ανάπτυξη κουλτούρας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα. Στους κύριους στόχους του Ινστιτούτου περιλαμβάνονται η επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών στον τομέα της πελατειακής υποστήριξης, καθώς και η υιοθέτηση και ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών διεθνούς εμβέλειας μεταξύ των μελών του. Οι στόχοι αυτοί εναρμονίζονται απόλυτα με την κουλτούρα της tbi, καθώς η τράπεζα επικεντρώνεται στη συνεχή ενίσχυση των δεξιοτήτων των ανθρώπων της και στη διαρκή επένδυση σε τεχνολογίες αιχμής, με σκοπό την άριστη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της.

Η Σοφία Γαλάτουλα, Deputy Branch Director της tbi bank Ελλάδας, δήλωσε σχετικά:

«Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κύρια προτεραιότητα της tbi. Γι’ αυτό, συνεχώς αναβαθμίζουμε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας ώστε να διατηρούμε εξαιρετικά επίπεδα αξιοπιστίας και να εξασφαλίζουμε την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών. Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας αποτελεί θεμελιώδη δέσμευση και κινητήρια δύναμη της tbi bank».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ