Η μεγαλύτερη τράπεζα της Γερμανίας, η Deutsche Bank, καταδικάσθηκε σήμερα να αποζημιώσει έναν πελάτη επειδή δεν ήταν σαφής σχετικά με τους κινδύνους των χρηματοπιστωτικών προϊόντων της, μια απόφαση που δημιουργεί νομολογία.
Η Γερμανική τράπεζα “παρέλειψε την υποχρέωσή της να συμβουλεύει”, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου της Καρλσρούης, της κορυφαίας δικαστικής αρχής της χώρας.
Ως εκ τούτου, η τράπεζα υποχρεώθηκε να πληρώσει αποζημίωση 541.000 ευρώ στον ενάγοντα, μια επιχείρηση υδραυλικών εξαρτημάτων στην Έση της Δυτικής Γερμανίας, στην οποία είχε πουλήσει το 2005 ένα περίπλοκο χρηματοπιστωτικό προϊόν υψηλού κινδύνου.
Η Deutsche Bank είχε πουλήσει πολλές εκατοντάδες προϊόντα αυτού του τύπου σε κοινότητες και σε επιχειρήσεις στη Γερμανία, οι οποίες έχασαν στη συνέχεια εκατομμύρια ευρώ όταν τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια ανέβηκαν με τη χρηματοπιστωτική κρίση.
Η απόφαση του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου αναμενόταν εναγωνίως από τις κοινότητες και τις επιχειρήσεις αυτές. Πολλές μάλιστα από αυτές έχουν καταθέσει επίσης αγωγές κατά της Deutsche Bank ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για παρόμοιες υποθέσεις.