Τους «πρώτους των πρώτων» αποφοίτων Λυκείου απ΄ όλη την Ελλάδα, βράβευσε σήμερα η Eurobank, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου.
Στην ειδική εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Παλαιά Βουλή, η Eurobank επιβράβευσε τους αριστούχους αποφοίτους με τον υψηλότερο βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, από κάθε Λύκειο της χώρας. Η σχολική περίοδος 2014-2015 ανέδειξε 63 νέες και νέους, oι οποίοι πέτυχαν να είναι οι άριστοι των αρίστων, ανάμεσα στους 845 συνολικά βραβευθέντες της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.
Στα 13 χρόνια ζωής αυτού του θεσμού, η Eurobank έχει βραβεύσει 14.850 περίπου αριστούχους μαθητές απ’ όλη την Ελλάδα – η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων διακρίνονται σήμερα στην οικονομική, ακαδημαϊκή και επιστημονική ζωή της χώρας μας.
Η βράβευση των 63 αριστούχων έγινε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, τον πρόεδρο της τράπεζας, Νικόλαο Καραμούζη και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Eurobank, Φωκίωνα Καραβία.
Με στόχο τη διεύρυνση πρωτοβουλιών ουσιαστικής στήριξης της Παιδείας και των νέων φοιτητών, ο κ. Καραμούζης προανήγγειλε την πρόθεση της τράπεζας να δημιουργήσει έναν ιδιωτικό, μη κερδοσκοπικό φορέα χρηματοδότησης εκατοντάδων υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές αρίστων φοιτητών που δυσκολεύονται να χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους.
Εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, ο υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Θεοδόσης Πελεγρίνης επεσήμανε, μεταξύ άλλων, «σήμερα επιβραβεύονται οι προσπάθειες των σχολικών σας χρόνων σε μια εποχή που η Ελλάδα αιμορραγεί χάνοντας τη μεγαλύτερη επένδυσή της στο μέλλον –τις χιλιάδες των νέων επιστημόνων της στο εξωτερικό. Η δική σας πρόκληση; Να καταφέρετε όσα εμείς, οι μεγαλύτεροί σας, δεν πετύχαμε ώστε να κατακτήσει η πατρίδα μας στη σκηνή της επιστήμης και των γραμμάτων τη θέση που της αξίζει.»
Με την ομιλία του ο πρόεδρος της Eurobank, κ. Καραμούζης, απηύθυνε έκκληση «σε συστράτευση του επιχειρηματικού κόσμου και του εύπορου ελληνισμού εντός και εκτός Ελλάδος, για τη χρηματοδότηση εκατοντάδων υποτροφιών μεταπτυχιακών σπουδών, αριστούχων φοιτητών χωρίς οικονομική δυνατότητα», χαρακτηρίζοντας, «ως αυτονόητη ηθική και αξιακή επιταγή για τη διασφάλιση της δυνατότητας των άριστων μαθητών από ασθενέστερες οικονομικά οικογένειες να έχουν ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην καλύτερη δυνατή εκπαίδευση και να έχουν ίσες ευκαιρίες.
«Μία τέτοια εξέλιξη θα αιμοδοτήσει τις δημιουργικές επιχειρηματικές δυνάμεις που εξακολουθούν να επενδύουν στη χώρα μας, ενώ θ’ αποτελέσει ισχυρό παράγοντα διατήρησης και ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής, που υπήρξε βασικός παράγοντας για όσα πέτυχε η Ελλάδα στις θετικές περιόδους της ιστορίας της» κατέληξε.