Mε μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν τα τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, όπως αναφέρει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, συμπληρώνοντας ότι μέχρι στιγμής έχουν επιτύχει να αναβαθμίσουν την ποιότητα και εξυπηρέτηση των πελατών, προσφέροντας μια “Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία”.
Όπως επισημαίνεται, τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας τους ξεπέρασαν κατά πολύ τους στόχους που είχαν τεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς.
Οι συναλλαγές στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches (ακόμη και το Σάββατο) καθιστούν δυνατές συναλλαγές που μέχρι πρότινος δυσκόλευαν εν γένει τη λειτουργία, κυρίως των επιχειρήσεων. Τέτοιες είναι η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών. Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.
Ποσοτικά στοιχεία
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα βοήθησαν σημαντικά στην απορρόφηση αναμονής στα ταμεία των κοντινών καταστημάτων, αναφέρει η Τράπεζα Πειραιώς. Είναι χαρακτηριστικό πως το κατάστημα e-branch στο Χαλάνδρι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, συγκέντρωσε το 39% των καθημερινών συναλλαγών σε σχέση με τις συναλλαγές στο κοντινό τραπεζικό κατάστημα, ενώ το 35% των συναλλαγών που διενεργούνται σε αυτά τα καταστήματα (εκτός των συναλλαγών ATM) έγιναν με την πρωτοποριακή υπηρεσία “Ταμίας από Απόσταση”.
Διάκριση
Ο συνδυασμός της σύγχρονης αρχιτεκτονικής με τις τεχνολογικές καινοτομίες δημιούργησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον, απόλυτα προσιτό προς όλους τους πελάτες, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Σε διάστημα 2 μηνών από τη λειτουργία των e-branches, η Τράπεζα Πειραιώς απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στην τελετή απονομής των Retail Interiors Awards 2016. Πιο συγκεκριμένα, η Τράπεζα απέσπασε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Design & Technology” και “Best Interior – Non Food Retail/Τραπεζική Λιανική”.
Οι υπηρεσίες της Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας
Μια από τις πιο πρωτοποριακές καινοτομίες του e–branch είναι ο “Ταμίας από Απόσταση”. Σε ειδικό χώρο στο κατάστημα υπάρχει οθόνη μέσω της οποίας με video κλήση και άρα “ζωντανή” συνομιλία, ο πελάτης επικοινωνεί με έμπειρο ταμία της Τράπεζας και μπορεί να εκτελέσει, όλων σχεδόν (>90%) των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία, απλότητα και ασφάλεια.
Επιπροσθέτως, ο κάθε πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει μεγάλο εύρος τραπεζικών συναλλαγών όπως:
– Άμεση έκδοση και παραλαβή προπληρωμένης κάρτας (prepaid gift card)
– Άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου.
– Εγγραφή στο internet banking μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
– Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ψηφιακών συσκευών (PC & tablets) για εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (winbank) και τα apps της Τράπεζας. Μέσω των συσκευών αυτών οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών, όπου και όποτε θελήσουν.
– Πραγματοποίηση 24/7 καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM & easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο.
Παράλληλα με τους ιδιώτες, μπορούν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες στα e-branch ψηφιακές τεχνολογίες και οι πελάτες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες. Παρέχοντας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches, καθώς και το Σάββατο, είναι δυνατή η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές, είτε με μετρητά είτε με επιταγές, καθώς και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με πίστωση του εταιρικού λογαριασμού.