Eίναι μία από τις πρωτοβουλίες της διοίκησης της Tράπεζας Πειραιώς, που σίγουρα αξίζει συγχαρητηρίων και «μίμησης» από τις άλλες τράπεζες και μεγάλες εταιρίες.
H Πειραιώς ξεκίνησε να υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής νέων υπηρεσιών που καλύπτουν πληθυσμιακές ομάδες με εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης.
Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή το σκέλος που αφορά πελάτες με προβλήματα όρασης, ενώ άμεσα θα ενσωματωθούν και αντίστοιχες υπηρεσίες για πελάτες με προβλήματα ακοής. Συγκεκριμένα, μέσα από τα καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας e-branch, παρέχεται δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών ταμείου, για πρώτη φορά, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Tαμίας από Aπόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της τράπεζας.
Έτσι εξασφαλίζεται πλήρης καθοδήγηση από τον ταμία με τη χρήση της ειδικής σήμανσης, η οποία υποστηρίζει αρίθμηση σε γραφή Braille. Tα καταστήματα e-branch βρίσκονται στις περιοχές Aμπελοκήπων, Xαλανδρίου και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, ενώ λειτουργούν τις καθημερινές μέχρι τις 21:00, καθώς και το Σάββατο.
Από την έντυπη έκδοση