Το οικολογικό της πρόσωπο δείχνει ο Όμιλος Eurobank, μέσα από την συνεργασία της με την WWF Ελλάς.
Πιο συγκεκριμένα στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με σημαντικό όφελος για το περιβάλλον σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση χρημάτων στοχεύει το «Eco2nomy», η νέα εκστρατεία του WWF Ελλάς σε συνεργασία με τον όμιλο Eurobank EFG.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας και με τη συμβολή της Helesco, εταιρεία παροχής ενεργειακών υπηρεσιών, πραγματοποιείται το πρωτάθλημα εξοικονόμησης ενέργειας (ΠΕΞΕ), ένας διαγωνισμός νοικοκυριών από 11 χώρες της Ευρώπης με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2.
Οι συμμετέχοντες έχουν περιθώριο ενός έτους για την εφαρμογή μέτρων στα σπίτια τους (μηδενικού, μεσαίου ή υψηλού κόστους), που θα τους βοηθήσουν να μειώσουν τη συνολική κατανάλωση ενέργειας.
Παράλληλα το Eco2nomy προσφέρει χρήσιμα διαδικτυακά εργαλεία όπως το πρόγραμμα ΗΛΙ.Ο.Σ. (Ηλιακές Οικολογικές Στέγες) για την εκτίμηση των ωφελειών που προκύπτουν από την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων αλλά και έναν κατάλογο συμβουλών που μπορούν να αποφέρουν οικονομικό όφελος ίσως και περισσότερο από 1.700 τον χρόνο για ένα νοικοκυριό.
Με αφορμή τη νέα αυτή πρωτοβουλία ο Δημήτρης Καραβέλλας, διευθυντής του WWF Ελλάς χαρακτήρισε την προστασία του περιβάλλοντος ως «τη μοναδική ίσως βιώσιμη διέξοδο» σε περιόδους οικονομικής κρίσης.