Alpha Bank: Ανάθεση διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων οφειλών

Η Alpha Bank, με επιδίωξη τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των χαρτοφυλακίων της, επεκτείνει τη συνεργασία της με τη θυγατρική της εταιρεία διαχείρισης τραπεζικών απαιτήσεων «CEPAL HELLAS ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ» (εφεξής “Cepal”), που έχει λάβει άδεια λειτουργίας από την Τράπεζα της Ελλάδος, κατά τον Ν. 4354/2015, και ελέγχεται από αυτή.

 

Η Cepal, έχοντας υψηλή εξειδίκευση στον συγκεκριμένο τομέα, θα αναλάβει από την 1η Δεκεμβρίου 2020 τη διαχείριση των καθυστερούμενων ή μη εξυπηρετούμενων οφειλών προς την Τράπεζα, είτε αυτές υπάρχουν ήδη σήμερα, είτε θα δημιουργηθούν στο μέλλον.

 

Κατ’ ακολουθία, από την 1η Δεκεμβρίου 2020 θα ανατεθεί στη Cepal η διαχείριση όλων των οφειλών προς την Τράπεζα από δάνεια και από πιστώσεις οποιασδήποτε μορφής και για οποιαδήποτε αιτία, οι οποίες παρουσιάζουν καθυστέρηση στην εξυπηρέτησή τους. Επίσης, από την ως άνω ημερομηνία και εφεξής θα ανατίθενται στη Cepal προς διαχείριση όλες οι οφειλές, από υφιστάμενες ή/και από νέες χορηγήσεις δανείων ή πιστώσεων, εφόσον παρουσιάσουν οποιαδήποτε καθυστέρηση στους συμφωνημένους χρόνους αποπληρωμής.

 

Η ανάθεση διαχείρισης καθυστερούμενων οφειλών στη Cepal ουδόλως επηρεάζει τη θέση των πελατών, ούτε βεβαίως μεταβάλλει τους όρους δανεισμού ή περιορίζει, κατά οποιονδήποτε τρόπο, τα δικαιώματα και τις προσδοκίες τους. Ρυθμίσεις προστασίας των δανειοληπτών, όπως ο Νόμος ορίζει, εξακολουθούν σε κάθε περίπτωση να ισχύουν. Η Cepal θα συνεχίσει να λειτουργεί με βάση τις αρχές της Τράπεζας, τον Κώδικα Δεοντολογίας και την καλή συναλλακτική πίστη.

 

Για την κατά τα ανωτέρω δυνατότητα της Τράπεζας να αναθέτει τη διαχείριση των απαιτήσεών της σε εταιρείες διαχείρισης του Ν. 4354/2015, έχετε ήδη ενημερωθεί με το έντυπο ενημέρωσης για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, το οποίο είχε διατεθεί με την έναρξη εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων, διατίθεται κατά την έναρξη κάθε συνεργασίας και είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της Alpha Bank.

 

Στο πλαίσιο της ως άνω ανάθεσης, από την 1η Δεκεμβρίου 2020 και εφεξής όλα τα αιτήματά των πελατών που αφορούν οφειλές προς την Alpha Bank σε καθυστέρηση πρέπει να απευθύνονται στη Cepal, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στην ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 209-211, Νέα Σμύρνη, Τ.Κ. 171 21.

 

Παρακαλούμε σημειώσετε ότι:

 

•η κατά τα ανωτέρω ενημέρωση, δεν αφορά τις τιτλοποιημένες απαιτήσεις της Τράπεζας στο πλαίσιο του προγράμματος GALAXY, για τις οποίες έχει ήδη αποσταλεί ενημέρωση στους οφειλέτες με προηγούμενες επιστολές,

 

•η παρούσα επιστολή εντάσσεται στο πλαίσιο υποχρεώσεων της Τράπεζας για ενημέρωση του συνόλου των Πελατών της που διατηρούν δανειακά προϊόντα και, ως εκ τούτου, αποστέλλεται ανεξαρτήτως ύπαρξης ή μη οφειλής προς την Τράπεζα σε καθυστέρηση.

 

Οποιαδήποτε διευκρίνιση στον αριθμό τηλεφώνου 216 0707 800, καθημερινά 09:00-17:00, εκτός Σαββάτου & Κυριακής.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ