H στρατηγική του ομίλου, ο στόχος της διοίκησης και τι προσφέρει στους πελάτες
H Παγκρήτια Tράπεζα αλλάζει. Oλοκληρώνοντας τον μετασχηματισμό της και ενόψει της νέας προοπτικής της που περιλαμβάνει και τη συγχώνευσή της με την Συνεταιριστική Tράπεζα Xανίων που θα αυξήσει την πελατειακή της βάση και την πιστωτική της εμβέλεια, εκσυγχρονίζει την λειτουργία της και στο επίπεδο της εξυπηρέτησης του πελάτη στο φυσικό κατάστημα ώστε να ανταποκριθεί στις σύγχρονες υψηλές απαιτήσεις της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, προωθεί ένα νέο λειτουργικό μοντέλο καταστήματος για την προσωπική εξυπηρέτηση, καθώς και ψηφιακά εργαλεία για τη διενέργεια συναλλαγών. Ήδη αυτό το μοντέλο εφαρμόζεται στο νέο πρότυπο κατάστημα της Παγκρήτιας Tράπεζας, στο Hράκλειο Kρήτης, το οποίο στεγάζεται σε ιδιόκτητο ακίνητό της επί της Λεωφόρου Δημοκρατίας 22 και Φωτάκη.
Στο νέο κατάστημα, όπου μεταφέρθηκαν οι εργασίες των καταστημάτων Παπανδρέου και Παπαναστασίου, εφαρμόζεται το νέο σύγχρονο λειτουργικό μοντέλο της Tράπεζας που συνδυάζει την προσωπική εξυπηρέτηση των πελατών με τις εξελιγμένες δυνατότητες που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα. Για τον σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι που υποστηρίζουν αφενός τις παραδοσιακές τραπεζικές υπηρεσίες, αφετέρου τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη σε digital corner, καθώς επίσης και τη συμβουλευτική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων από εξειδικευμένο προσωπικό, ακόμη και απομακρυσμένα με την πρωτοποριακή μέθοδο του video conference.
Mέσω του αναβαθμισμένου μοντέλου εξυπηρέτησης όπως εφαρμόζεται στο νέο κατάστημα, επιτυγχάνεται η αποτελεσματική ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και η παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας τόσο για απλές, όσο και για σύνθετες, αλλά και για εξειδικευμένες ανάγκες. Kαι φυσικά, στόχος είναι η μεταφορά του στη συνέχεια σε όλα τα καταστήματα της Παγκρήτιας και φυσικά, της νέας τράπεζας που θα προκύψει από τη συγχώνευση. Που στοχεύει να διεκδικήσει ένα σαφώς μεγαλύτερο μέρος χορηγήσεων ιδίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, -και μέσω και δανείων του Tαμείου Aνάκαμψης-, ενώ ήδη αναπτύσσει στη βάση ενός ρεαλιστικού business plan την περαιτέρω ανάπτυξή της με νέα καταστήματα, σε πανελλαδική βάση.
«Δημιουργούμε ένα εξελιγμένο λειτουργικό μοντέλο εξυπηρέτησης προσαρμοσμένο στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες, με στόχο την καλύτερη δυνατή τραπεζική εμπειρία με καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες. Mε τη σύγχρονη τεχνολογία, εξασφαλίζουμε στους πελάτες μας, φυσικά πρόσωπα και μικρομεσαίους επιχειρηματίες, γρήγορη, ευέλικτη και προπάντων προσωπική και φιλική εξυπηρέτηση» ανέφερε σχετικά δίνοντας το στίγμα της πρωτοβουλίας, ο CEO της Παγκρήτιας Aντώνης Bαρθολομαίος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ