Μικρότερο δίκτυο καταστημάτων, περιορισμός των λειτουργικών δαπανών και αναδιάρθρωση εργασιών είναι τα βασικά συστατικά της στρατηγικής του Ομίλου Λαϊκής Τράπεζας στην ελληνική Αγορά, μέσα στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Στόχος της στρατηγικής αυτής είναι όχι απλώς η προσαρμογή στο δύσκολο περιβάλλον, αλλά και η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των υπηρεσιών της τράπεζας, η επικέντρωση στην εξυπηρέτηση και παροχή στήριξης στους πελάτες της.
Η Marfin Egnatia Bank, μέλος του Ομίλου Λαϊκής Τράπεζας, έχει ήδη επιτύχει σημαντικές μειώσεις των λειτουργικών δαπανών της, ενώ προχωρώντας στον εξορθολογισμό του δικτύου καταστημάτων της στην Ελλάδα, έχει μειώσει με συγχωνεύσεις το δίκτυο κατά 42 καταστήματα, από 174 σε 132 και κατά 13 τραπεζικά κέντρα από 23 σε 10.
Τα πιο πάνω είχαν σαν αποτέλεσμα σημαντική μείωση των λειτουργικών εξόδων κτιρίων κατά 15% το 2012, ενώ προβλέπεται περαιτέρω μείωση αυτών των εξόδων, κατά 20% το 2013.