Με νέα προϊόντα και δελεαστικές προσφορές αντιμετωπίζουν οι τράπεζες τους δύσκολους καιρούς της κρίσης προσπαθώντας να αυξήσουν την πελατεία τους.
Σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν πελάτες νέους και παιδιά οι τράπεζες διαθέτουν και προωθούν ειδικούς καταθετικούς λογαριασµούς με προνόμια.
Με τον τρόπο αυτό επιχειρούν συναλλαγές σε μακροχρόνια βάση με μικρότερες ηλικίες.
Τα σχετικά προγράμματα τραπεζών, προσφέρουν αυξηµένα επιτόκια στο ταµιευτήριο, προνοµιακούς όρους ασφάλισης, ειδικές εκδηλώσεις µόνο για παιδιά και εκπτώσεις στα έξοδα και τους τόκους των δανείων.
Στόχος τους, από τη µία να θέσουν τις βάσεις για µελλοντική συνεργασία και, από την άλλη, να δώσουν κίνητρα στους γονείς ώστε να µεταφέρουν σε αυτές τις τραπεζικές τους εργασίες.