Κάμψη στις πωλήσεις του τετάρτου τριμήνου εμφάνισε η αλυσίδα supermarket J Sainsbury PLC, ωστόσο συνέχισε να έχει υψηλότερες επιδόσεις από τους ανταγωνιστές της.
Ο Justin King, διευθύνων σύμβουλος, ανέφερε «Εμφανίσαμε μείωση στις πωλήσεις του τριμήνου λόγω του δύσκολου ανταγωνισμού. Την ίδια περίοδο πέρυσι οι πωλήσεις μας είχαν επωφεληθεί από το κρέας αλόγου που είχε εντοπιστεί σε κάποια ανταγωνιστικά προϊόντα».
Για τις 10 εβδομάδες έως τις 15 Μαρτίου, η εταιρεία παρουσίασε μείωση 1,5% στις συνολικές πωλήσεις, ενώ την ίδια περίοδο εξαιρουμένων των καυσίμων μειώθηκαν κατά 1%.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν κατά 3,8%, και 3,1% εξαιρουμένων των καυσίμων, ανέφερε η εταιρεία.
Η Sainsbury διατήρησε το μερίδιο αγοράς ύψους 17% για τις 12 εβδομάδες έως τις 2 Μαρτίου, σύμφωνα με την Kantar, η οποία συλλέγει πληροφορίες για τις καταναλωτικές συνήθειες 25.000 νοικοκυριών στη Μ. Βρετανία.
Ο J. King είπε, επίσης, «παρά το γεγονός ότι κάποιοι δείκτες δείχνουν βελτίωση της οικονομίας, αναμένουμε το outlook για τους πελάτες να συνεχίσει να είναι δύσκολο το προσεχές έτος».
«Παραμένουμε βέβαιοι πως οι διαφοροποιημένες προσφορές μας, η υποστήριξη του «value for values» αλλά και τα στοιχεία της Nectar θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να έχουμε υψηλότερες αποδόσεις από τις ανταγωνιστικές αλυσίδες αυτό το έτος», πρόσθεσε ο ίδιος.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν τη Δευτέρα στις 311 πένες, αποτιμώντας την εταιρεία στις 5,94 δισ. λίρες (9,88 δισ. δολ.).