Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής μόδας στον κόσμο, η H&M, ανακοίνωσε την Πέμπτη λειτουργικά κέρδη-έκπληξη για την περίοδο Δεκεμβρίου-Φεβρουαρίου, με λογιστική βοήθεια από την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ρούχων που έχει, τη Sellpy.
Σύμφωνα με το Reuters, τα λειτουργικά κέρδη στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο του σουηδικού ομίλου ήταν 725 εκατομμύρια σουηδικές κορώνες (69,73 εκατομμύρια δολάρια) έναντι 458 εκατομμυρίων έναν χρόνο πριν. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Refinitiv είχαν προβλέψει ζημιές 1,10 δισεκατομμυρίων. Η Sellpy συνέβαλε σε ένα λογιστικό κέρδος 1 δισεκατομμύριο κορώνες στα κέρδη, καθώς η H&M ενοποίησε τα αποτελέσματά της για πρώτη φορά.
Ενώ η H&M έδειξε σημάδια ότι έθεσε υπό έλεγχο τα κόστη της, εξακολουθεί να δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί τη μεγάλη ανταγωνίστρια Inditex, ιδιοκτήτρια της Zara και άλλων εμπορικών σημάτων, καθώς και άλλες εταιρείες γρήγορης μόδας που αναπτύσσονται γρήγορα, όπως η SHEIN και η Temu.