Σημαντική κάμψη της κερδοφορίας της παρουσίασε στο πρώτο τρίμηνο η PepsiCo, ωστόσο τα μεγέθη της ξεπέρασαν της εκτιμήσεις της αγοράς και αναβάθμισε την πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη του κολοσσού των αναψυκτικών ανήλθαν σε 1,932 δισ. δολάρια ή 1,4 δολ. ανά μετοχή στο πρώτο τρίμηνο, σημαντικά μειωμένα από τα 4,261 δισ. ή 3,06 δολ/μτχ στο ίδιο διάστημα πέρυσι, αλλά πάνω από την μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,38 δολ/μτχ.
Αντίθετα, ο τζίρος της PepsiCo ενισχύθηκε έντονα στα 17,239 δισ. δολάρια από τα 16,2 δισ. το ίδιο διάστημα πέρυσι, ξεπερνώντας κατά πολύ παράλληλα την πρόβλεψη της αγοράς για 17,239 δισ.
Σημειώνεται ότι ο πολυεθνικός κολοσσός πούλησε brands χυμών, μεταξύ των οποίων τα Tropicana και Naked, στην PAI Partners για 3,35 δισ. μετρητά και μερίδιο 39% στην κοινή νέα επιχείρηση.
Στο απόηχο των καλύτερων των εκτιμήσεων επιδόσεων στο πρώτο τρίμηνο η PepsiCo αναβάθμισε ελαφρώς και το guidance για το 2023, προβλέποντας πλέον κέρδη 7,27 δολ/μτχ στο σύνολο του έτους από τα 7,26 δολ/μτχ που ανέμενε προηγουμένως.
Σε αυτό το κλίμα ο τίτλος της PepsiCo ενισχύεται κατά 1,1% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.