Οι πωλήσεις της Unilever ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών στο β’ τρίμηνο, καθώς η βρετανική εταιρεια αύξησε εκ νέου τις τιμές για να αντισταθμίσει το υψηλότερο κόστος.
Ειδικότερα, η Unilever ανακοίνωσε αύξηση κατά 7,9% των πωλήσεων στο β’ τρίμηνο, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών για άνοδο της τάξης του 6,4%.
Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά 5% στο έτος.
Η Unilever, η οποία τον Φεβρουάριο προέβλεψε καθαρό πληθωρισμό υλών το α’ εξάμηνο του 2023 ύψους περίπου 1,5 δισ. ευρώ, δήλωσε στις αρχές του έτους ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τις τιμές κατά το α’ εξάμηνο και θα χαλαρώσει τις αυξήσεις αυτές κατά το β’ εξάμηνο του 2023.
Η αύξηση των τιμών για το β’ τρίμηνο ήταν 8,2%, ενώ ο όγκος μειώθηκε κατά 0,3%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 7,7% και πτώση 1,2% αντίστοιχα.