Άδοξα έληξε η προτεινόμενη συγχώνευση ύψους 35 δισ. δολαρίων μεταξύ της αμερικανικής Omnicom Group και της γαλλικής ανταγωνίστριάς της Publicis Groupe, καθώς τα εμπόδια στην απόπειρα δημιουργίας του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο αποδείχθηκαν ιδιαίτερα μεγάλα για τις δύο εταιρείες.
Η συμφωνία που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Ιούλιο, με στόχο να «εκθρονίσει» τη WPP Group, τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο παγκοσμίως, «σκόνταψε» σε διάφορα θέματα – από την περίπλοκη φορολογική δομή της μέχρι τις διαφορετικές επιχειρησιακές κουλτούρες στους δύο διαφημιστικούς οίκους.
«Δεν υπήρξε ένας μόνο παράγοντας. Υπάρχουν πολλά πολύπλοκα ζητήματα που δεν επιλύσαμε. Υπάρχουν ισχυρές εταιρικές κουλτούρες και στις δύο επιχειρήσεις που καθυστέρησαν την επίτευξη συμφωνίας. Δεν ήταν ορατή κάποια σαφής γραμμή τερματισμού και η αβεβαιότητα δεν είναι ποτέ καλό πράμα όταν δραστηριοποιείται κάποιος στην παροχή προσωπικών υπηρεσιών», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, Τζον Ρεν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής Publicis, Μορίς Λεβί, ανέφερε από την πλευρά του: «Η απόφαση να διακόψουμε τη διαδικασία δεν ήταν ούτε ευχάριστη ούτε εύκολη, αλλά ήταν αυτό που έπρεπε να γίνει».