Σταθερές πωλήσεις για το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου ανακοίνωσε η σουηδική αλυσίδα ένδυσης H&M την Παρασκευή, οι οποίες όμως διαμορφώθηκαν χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς ο όμιλος παλεύει να προσελκύσει πελάτες εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης του κόστους ζωής.
“Οι προσπάθειες για την επίτευξη του στόχου της εταιρείας να επιτύχει λειτουργικό περιθώριο 10% το 2024 κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Προτεραιότητα στο τρίμηνο δόθηκε στην κερδοφορία και το επίπεδο των αποθεμάτων”, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, σύμφωνα με το Reuters.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα το συγκεκριμένο διάστημα κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
Ειδικότερα, η H&M ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 60,9 δισ. σουηδικών κορώνων (5,45 δισ. δολαρίων), αυξημένες κατά 6%. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισ. σουηδικών κορώνων.
Η σουηδική εταιρεία έχει δει τη μετοχή της να σημειώνει άνοδο 53% μέχρι στιγμής φέτος καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν και τέθηκαν σε ισχύ οι περικοπές κόστους που ανακοίνωσε πέρυσι, ωστόσο εξακολουθεί να αντιμετωπίζει έντονες πιέσεις από τον ανταγωνισμό και κυρίως την Inditex, μητρική της Zara, αλλά και την κινεζική εταιρεία λιανικής ταχείας μόδας Shein.