Έσοδα δ’ τριμήνου καλύτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών ανακοίνωσε η Alibaba Group Holding, καθώς η εστίαση του κινεζικού κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου σε αγαθά χαμηλού κόστους ως “απάντηση” στις επιφυλακτικές δαπάνες των καταναλωτών βοήθησε στην τόνωση των εγχώριων διαδικτυακών πωλήσεων.
Ο Όμιλος, που ολοκλήρωσε μια ταραχώδη χρονιά καθώς πέρυσι τον Μάρτιο ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη αναδιάρθρωση στην 25χρονη ιστορία του διασπώμενος σε έξι μονάδες και εστιάζοντας εκ νέου στις βασικές δραστηριότητες του όπως το εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο, παρουσίασε συνολικά έδοσα ύψους 221,87 δισ. γουάν για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου. Οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για έσοδα 219,66 δισ. γουάν, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ωστόσο το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκαν σε 3,27 δισ. γουάν (451,94 εκατ. δολάρια), έναντι 23,52 δισ. γουάν το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας “βουτιά” 86%.
Όπως ανέφερε ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές στην Κϊνα είναι πολύ προσεκτική όσων αφορά τις δαπάνες τους μετά την πανδημία, εν μέσω της επιβράδυνσης που καταγράφει η κινεζική οικονομία αλλά και της ύφεσης της αγοράς των ακινήτων.
Ο βραχίονας εσωτερικού εμπορίου της Alibaba, που περιλαμβάνει τις Taobao και Tmall, αναπτύχθηκε κατά 4% σε ετήσια βάση, με τον όγκο παραγγελιών να αυξάνεται με διψήφιο ρυθμό.
O τομέας διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου εμφάνισε ισχυρή ανάπτυξη κατά 45%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση εσόδων κατά 39%, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Ωστόσο, οι ζημίες το ίδιο διάστημα σχεδόν διπλασιάστηκαν και ανήλαν στα 4,1 δισ. γουάν από 2,2 δισ. γουάν που ήταν πριν από έναν χρόνο, λόγω των υψηλών επενδύσεων που πραγματοποίησε ο όμιλος για να διατηρήσει τις ανταγωνιστικές τιμές των προϊόντων του και να επιταχύνει τους χρόνους παράδοσης