Αύξηση 11% σημείωσαν τα κέρδη της εταιρείας Tiger Brands το πρώτο μισό της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, καθώς ο μεγαλύτερος παραγωγός τροφίμων της Νοτίου Αφρικής αύξησε τις τιμές των προϊόντων της προκειμένου να καλύψει το αυξημένο κόστος εισροών όχι όμως σε μεγάλο βαθμό ώστε να ενισχύσει και τον ρυθμό όγκου ως απόρροια της περιορισμένης οικονομικής δυνατότητας των καταναλωτών.
Η εταιρεία παραγωγής των προϊόντων Jungle Oats και Koo ανακοίνωσε ότι τα κέρδη ανά μετοχή από το σύνολο των δραστηριοτήτων της αυξήθηκαν στα 808 σεντς για το πρώτο εξάμηνο χρήσης που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, έναντι 731 σεντς το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης οικονομικής χρήσης.
Η νοτιοαφρικανική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα διανείμει προμέρισμα 350 σεντς ανά μετοχή, αυξημένο κατά 9%.