Μικρότερη του αναμενόμενου ήταν η αύξηση των λειτουργικών κερδών για το δεύτερο τρίμηνο χρήσης για την H&M, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η εταιρεία. Η δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης παγκοσμίως ανέφερε επίσης μειωμένες πωλήσεις για τον μήνα Ιούνιο, κάτι που σημαίνει πως θα είναι μάλλον δύσκολο να πετύχει τους φετινούς στόχους κερδοφορίας της.
Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη του σουηδικού ομίλου για το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2024 ανήλθαν σε 7,1 δισ. σουηδικές κορώνες (672,5 εκατ. δολάρια) έναντι 4,74 δισ. το προηγούμενο έτος, μειωμένες σε σχέση με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών για 7,37 δισ. σουηδικές κορώνες.
Οι πωλήσεις για τον Ιούνιο του 2024 αναμένεται να μειωθούν κατά 6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, εν μέρει λόγω των ασταθών καιρικών συνθηκών σε πολλές από τις μεγάλες αγορές του ομίλου, όπως σχολίασε η H&M.
Ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Erver δήλωσε ότι ο όμιλος εξακολουθεί να πιστεύει στην επίτευξη του στόχου για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 10% για το 2024, κάτι που όμως, όπως παραδέχθηκε, έχει δυσκολέψει.
“Η σημαντικότερη προϋπόθεση για την επίτευξη του στόχου μας είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η αύξηση των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση εκείνη του δεύτερου τριμήνου”, πρόσθεσε.