Η LVMH, ο γίγαντας ειδών πολυτελείας, βιώνει έντονη πτώση της μετοχής της, καθώς οι επιδόσεις του δευτέρου τριμήνου απογοήτευσαν τους αναλυτές.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της LVMH στο δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στα 20,98 δισ. ευρώ την ώρα που η μέση εκτίμηση της αγοράς ήταν στα 21,6 δισ.
Γενικότερα, τα οργανικά έσοδα του ομίλου στα είδη μόδας και τα δερμάτινα, τον μεγαλύτερο κλάδο του, εμφάνισαν οριακή αύξηση 1%, περίπου στο ήμισυ των προσδοκιών της αγοράς, έναντι του ισχυρού άλματος 21% που είχαν καταγράψει στο ίδιο διάστημα πέρυσι.
Σε αυτό το κλίμα μετοχή του ομίλου LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton κινείται με πτώση άνω του 5% στο Παρίσι, διαγράφοντας περισσότερα από 17 δισ. ευρώ από την κεφαλαιοποίησή του.
Μεταξύ άλλων οι πωλήσεις της LVMH στην Ασία, την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν έντονα κατά 14% στο τρίμηνο, σε μία απογοητευτική εξέλιξη για έναν όμιλο που είχε δείξει μεγάλη ανθεκτικότητα ως τώρα στην ευρύτερη επιβράδυνση που δείχνει η ζήτηση στη χώρα.
Ωστόσο, η εν λόγω βουτιά αντισταθμίστηκε σε ένα βαθμό από τις δαπάνες των κινέζων ταξιδιωτών εκτός χώρας, και κυρίως στην Ιαπωνία, που ήταν αυξημένες κατακόρυφα κατά 57%.
Συνολικά στο εξάμηνο, οι πωλήσεις της LVMH εξαιρουμένης της Ιαπωνίας κατέγραψαν πτώση 10%, ενώ αντίθετα στην Ιαπωνία παρουσίασαν αύξηση 44%.
Στους επιμέρους κλάδους του ομίλου, τα έσοδά του στα οινοπνευματώδη ποτά και αναψυκτικά μειώθηκαν κατά 5% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με πέρυσι, και στο τμήμα ρολογιών και κοσμημάτων κατά 4%.
Η πτώση της μετοχής της LVMH συμπαρασύρει και άλλους τίτλους του κλάδου, όπως την ιδιοκτήτρια της Gucci την Kering,που κινείται με απώλειες 3,3%.