Ο γίγαντας των αλκοολούχων ποτών, Diageo, καταγράφει την πρώτη ετήσια μείωση των πωλήσεων μετά την πανδημία, σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα.
Η επιβράδυνση της ζήτησης στη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική και τις ΗΠΑ αποδίδεται κυρίως στην εξάντληση των αποθεμάτων που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες επιλογές.
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας, που περιλαμβάνει δημοφιλή brands όπως το Johnnie Walker και το Smirnoff, μειώθηκαν κατά 1,4% στα 20,3 δισεκατομμύρια δολάρια το περασμένο έτος. Παράλληλα, οι οργανικές καθαρές πωλήσεις, ένας σημαντικός δείκτης για τους αναλυτές, σημείωσαν επίσης μείωση, σε αντίθεση με τις αρχικές προβλέψεις.
Η Diageo αντιμετωπίζει ένα δύσκολο καταναλωτικό περιβάλλον, καθώς η αύξηση του κόστους ζωής πιέζει τα περιθώρια κέρδους. Η εταιρεία προειδοποιεί ότι οι πιέσεις αυτές αναμένεται να συνεχιστούν και το 2025. Η μείωση της ζήτησης στη Λατινική Αμερική, σε συνδυασμό με την επιβράδυνση στη Βόρεια Αμερική, αποτελούν σημαντικές προκλήσεις για τον όμιλο.