Η Xiaomi ανακοίνωσε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα αποτελέσματά της για το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τα αποτελέσματα μέχρι τις 30 Ιουνίου.
Η εταιρεία σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, καταγράφοντας έσοδα που έφτασαν τα 88,9 δισ. RMB, σημειώνοντας αύξηση 32% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Το προσαρμοσμένο καθαρό κέρδος της εταιρείας ανήλθε σε 6,2 δισ. RMB, καταγράφοντας αύξηση 20,1% έτος προς έτος. Το μικτό περιθώριο κέρδους παρέμεινε ισχυρό στο 20,7%, αποδεικνύοντας τη συνεχή δυναμική της εταιρείας.
Σημαντική ανάπτυξη στις βασικές δραστηριότητες
Η Xiaomi σημείωσε επίσης εντυπωσιακή ανάπτυξη σε όλες τις βασικές της δραστηριότητες. Τα έσοδα από smartphones έφτασαν τα 46,5 δισ. RMB, με αύξηση 27,1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία παραμένει μεταξύ των τριών κορυφαίων smartphone brands παγκοσμίως, με μερίδιο αγοράς 14,6%. Σημαντική ανάπτυξη παρατηρήθηκε επίσης στον τομέα των προϊόντων IoT και lifestyle, με έσοδα που ανήλθαν σε 26,8 δισ. RMB και αύξηση 20,3% έτος προς έτος. Οι αποστολές air conditioners και άλλων μεγάλων οικιακών συσκευών αυξήθηκαν δραματικά, με τα air conditioners να ξεπερνούν τα 3,3 εκατομμύρια τεμάχια.
Δημιουργία εσόδων από νέες πρωτοβουλίες και EV
Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στις νέες πρωτοβουλίες της Xiaomi, όπως ο τομέας των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Οι παραδόσεις της σειράς Xiaomi SU7 αυξήθηκαν εντυπωσιακά, με 27.307 οχήματα παραδομένα μόνο το Β΄ τρίμηνο. Οι συνολικές αποδόσεις του τμήματος EV ανήλθαν σε 6,4 δισ. RMB. Η Xiaomi ετοιμάζεται να επενδύσει περισσότερο στη δημιουργία νέων μοντέλων, όπως το Xiaomi SU7 Ultra, που αναμένεται να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του στην πίστα Nürburgring.
Ενίσχυση μέσω τεχνητής νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) παραμένει κεντρικός παράγοντας στην στρατηγική ανάπτυξης της Xiaomi. Η εταιρεία επένδυσε 5,5 δισ. RMB σε έρευνα και ανάπτυξη, ενισχύοντας τις δυνατότητες των προϊόντων της, τόσο στα smartphones όσο και στα EVs. Το έξυπνο οικοσύστημα “Human x Car x Home” της Xiaomi προχωράει, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις όπως αυτοματοποιημένο παρκάρισμα και φωνητική αλληλεπίδραση.