Η Temu, η διαδικτυακή πλατφόρμα που είχε εντυπωσιάσει με τη δυναμική της εισαγωγή στην αγορά, ανακοινώνει απογοητευτικά αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο. Παρά τις προσδοκίες, τα έσοδα ανήλθαν σε 97,1 δισεκατομμύρια γουάν (13,6 δισεκατομμύρια δολάρια), υπολειπόμενα της εκτίμησης των αναλυτών που ήταν 100 δισεκατομμύρια γουάν. Αυτή η απογοητευτική επίδοση οδήγησε σε πτώση της μετοχής της Temu κατά 15% στις προ-χρηματιστηριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη.
Ο Liu Jun, αντιπρόεδρος οικονομικών της PDD, αναγνώρισε τις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία. Όπως σημείωσε, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και οι εξωτερικές πιέσεις αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία. Η Temu προσπαθεί να επενδύσει δυναμικά για την παγκόσμια επέκταση της, αντιμετωπίζοντας παράλληλα δυσκολίες στην κινεζική αγορά λόγω της παρατεταμένης ύφεσης και της υψηλής ανεργίας των νέων.
Η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει μόνο οικονομικές προκλήσεις. Βρίσκεται επίσης υπό το μικροσκόπιο ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως. Ειδικότερα, η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει προτάσεις για αλλαγές στη φορολόγηση των εισαγωγών φθηνών αγαθών από διαδικτυακές πλατφόρμες, κάτι που ενδέχεται να πλήξει τις επιχειρήσεις όπως η Temu.
Αναμφίβολα, η στρατηγική διεθνούς επέκτασης της Temu έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Η πλατφόρμα έχει κερδίσει έδαφος στις ΗΠΑ και θεωρείται σοβαρός ανταγωνιστής τόσο για τον Shein όσο και για την Amazon. Ο ιδρυτής της PDD, Colin Huang, αναδείχθηκε φέτος ως ο πλουσιότερος άνθρωπος της Κίνας, γεγονός που αναδεικνύει τη δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας. Στην Κίνα, η Temu συνεχίζει να επενδύει στην στρατηγική χαμηλών τιμών και στις επιθετικές προωθητικές ενέργειες για να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά.