Η σουηδική γίγαντας της μόδας H&M δέχεται ένα νέο πλήγμα, καθώς ανακοίνωσε χαμηλότερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του έτους και εγκαταλείπει τον στόχο της για υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εταιρεία εν μέσω ενός περιβάλλοντος με υψηλό πληθωρισμό και έντονο ανταγωνισμό, φαίνεται να υπονομεύουν τις προσπάθειές της για ανάκαμψη.
Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη της H&M για την περίοδο Ιουνίου-Αυγούστου υποχώρησαν σημαντικά σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ και οι εκτιμήσεις των αναλυτών δεν επιβεβαιώθηκαν. Η εταιρεία αποδίδει τις δυσκολίες σε παράγοντες όπως το αυξημένο κόστος των υλικών και τις μεταβολές των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Daniel Erver, παραδέχτηκε ότι ο στόχος για 10% περιθώριο κέρδους για το σύνολο του έτους είναι πλέον απρόσιτος. Ωστόσο, εξέφρασε αισιοδοξία για την πορεία της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη θετική υποδοχή της φθινοπωρινής συλλογής και την αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων για τον Σεπτέμβριο.
Η H&M, που αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από την ισπανική Zara και την ταχέως αναπτυσσόμενη διαδικτυακή πλατφόρμα Shein, καλείται να αναπροσαρμόσει τη στρατηγική της και να βρει νέους τρόπους για να ενισχύσει την κερδοφορία της. Οι επενδυτές παρακολουθούν με ανησυχία τις εξελίξεις, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά της μόδας.