Η αμερικανική πολυεθνική εταιρεία τροφίμων, PepsiCo, βρίσκεται ένα βήμα πριν αποκτήσει την αγαπημένη των λάτρων της μεξικάνικης κουζίνας, Siete Foods. Όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες, οι δύο κολοσσοί βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις για μια συμφωνία που θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Η Siete Foods, γνωστή για τα αυθεντικά μεξικάνικα προϊόντα της, όπως τα τσιπς τορτίγια και οι μαλακές τορτίγιες, έχει κερδίσει την καρδιά του κοινού αναζητώντας υγιεινές και γευστικές επιλογές. Η οικογενειακή επιχείρηση από το Τέξας ξεκίνησε από την ανάγκη για μια δίαιτα χωρίς σιτηρά και σήμερα έχει καταφέρει να κατακτήσει τα ράφια των μεγαλύτερων σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ.
Γιατί η PepsiCo ενδιαφέρεται για την Siete Foods; Η απάντηση βρίσκεται στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα με βάση φυτικές πρώτες ύλες και την τάση για πιο υγιεινές επιλογές. Με την εξαγορά αυτή, η PepsiCo αποκτά πρόσβαση σε ένα νέο κοινό και επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της σε μια κατηγορία που παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη.
Το σκεπτικό
Για την PepsiCo, η συμφωνία ταιριάζει με την εστίασή της στην προσφορά πιο υγιεινών σνακ, μειώνοντας την ποσότητα νατρίου, κορεσμένων λιπαρών και σακχάρων στα τσιπς της. Η Siete πωλεί μια σειρά από προσφορές, συμπεριλαμβανομένων τορτίγιας από αλεύρι αμυγδάλου.
Άλλες πρόσφατες εξαγορές της PepsiCo που σχετίζονται με τα τσιπς περιλαμβάνουν την Bare Foods, εταιρεία παραγωγής ψημένων σνακ φρούτων και λαχανικών, το 2018 και την BFY Brands, εταιρεία παραγωγής σνακ PopCorners λίγο αργότερα.
Η τάση των Αμερικανών για σνακ δεν φαίνεται να επιβραδύνεται και συνεχίζει να οδηγεί σε συμφωνίες σε ολόκληρη τη βιομηχανία συσκευασμένων τροφίμων.
Η Mars παρουσίασε μια συμφωνία ύψους σχεδόν 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την Pringles και τον ιδιοκτήτη της Cheez-It Kellanova νωρίτερα φέτος. Η J.M. Smucker δήλωσε ότι θα πληρώσει 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια για την εταιρεία παραγωγής Twinkie Hostess Brands πριν από περίπου ένα χρόνο.