Η Nestlé, ο γίγαντας της βιομηχανίας τροφίμων, αναγκάστηκε να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της για τα έσοδα του 2024.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι οργανικές της πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά περίπου 2%, ένα ποσοστό χαμηλότερο από τις προηγούμενες προβλέψεις της και τις προσδοκίες των αναλυτών.
Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται κυρίως στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών, καθώς η αύξηση του πληθωρισμού έχει ωθήσει τους καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες τους και να στραφούν σε πιο οικονομικές επιλογές. Η προτίμηση των καταναλωτών για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι των επώνυμων μαρκών αποτελεί μια σημαντική πρόκληση για τη Nestlé και άλλες πολυεθνικές εταιρείες.
Η Nestlé, όπως και άλλοι παίκτες της αγοράς, προσπαθεί να διαχειριστεί τις επιπτώσεις της αυξημένης αβεβαιότητας και να ανακτήσει μερίδιο αγοράς. Ωστόσο, η επιβράδυνση της οικονομικής δραστηριότητας σε πολλές χώρες και οι συνεχιζόμενες γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν ένα δύσκολο περιβάλλον για τις επιχειρήσεις του κλάδου.