Η εμβληματική εταιρεία Tupperware, γνωστή για τα αδιάβροχα δοχεία αποθήκευσης τροφίμων, κατάφερε να αποφύγει την πλήρη κατάρρευση. Όπως ανακοινώθηκε την Τρίτη, η εταιρεία συμφώνησε να πουληθεί σε μια ομάδα δανειστών, αφήνοντας πίσω της τις δύσκολες μέρες της πτώχευσης.
Η συμφωνία, αξίας άνω των 87 εκατομμυρίων δολαρίων, περιλαμβάνει την αγορά του εμπορικού σήματος της Tupperware και των βασικών της δραστηριοτήτων. Οι νέοι ιδιοκτήτες σχεδιάζουν να επικεντρωθούν σε μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Βραζιλία, ενώ θα αποσύρουν την εταιρεία από άλλες, λιγότερο κερδοφόρες.
Η Tupperware είχε υποβάλει αίτηση πτώχευσης τον περασμένο μήνα, αντιμετωπίζοντας χρέη 818 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αιτία; Η σταδιακή απώλεια της δημοτικότητάς της, καθώς οι καταναλωτές στρέφονταν σε άλλες, πιο σύγχρονες λύσεις αποθήκευσης τροφίμων.
Τι σημαίνει αυτό για την Tupperware;
Με τη νέα συμφωνία, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να αναγεννηθεί και να προσαρμοστεί στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Ωστόσο, το μέλλον της παραμένει αβέβαιο. Η επιτυχία της θα εξαρτηθεί από την ικανότητά της να καινοτομήσει και να προσελκύσει νέους καταναλωτές.