Αύξηση των τριμηνιαίων πωλήσεων ανακοίνωσε η Hermes, με την εταιρεία πολυτελών ειδών να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα της γενικευμένης ύφεσης του κλάδου, χάρη κυρίως στη σταθερή ζήτηση για τις δημοφιλείς τσάντες της, όπως η Birkin.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις για το γ’ τρίμηνο χρήσης κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ξεπερνώντας ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Hermes επέδειξε ανθεκτικότητα έναντι των ανταγωνιστών της καθώς φαίνεται πως απευθύνεται σε πλουσιότερους πελάτες, οι δαπάνες των οποίων τείνουν να είναι λιγότερο ευμετάβλητες σε σχέση με το καταναλωτικό κοινό με χαμηλότερα εισοδήματα. Η γαλλική εταιρεία επωφελείται επίσης από την ισχυρή τιμολογιακή πολιτική της και τις λίστες αναμονής για τις πιο περιζήτητες τσάντες της.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Ερίκ ντι Αλγκουέ, δήλωσε ότι η Hermes δε βλέπει καμία αλλαγή στις παγκόσμιες τάσεις στις αρχές του τρέχοντος τριμήνου.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της αυξήθηκαν έως και 3,4%, με το συνολικό φετινό κέρδος να ανέρχεται στο 11%.
Οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αμερική ξεπέρασαν όλες τις εκτιμήσεις, ενώ η περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκε κατά 1%, κάτω από τις προσδοκίες για αύξηση 2,3%. Όλες οι κατηγορίες σημείωσαν ανάπτυξη, εκτός από τον τομέα των ρολογιών, ο οποίος κατέγραψε πτώση 18%, διπλάσια των εκτιμήσεων.