Αύξηση 5,5% σημείωσαν τα κέρδη της γερμανικής εταιρείας παρασκευής καταναλωτικών ειδών Henkel AG & Co. το β’ τρίμηνο του έτους, υποβοηθούμενα από την ανάπτυξη τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες οικονομίες.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη του ομίλου ενισχύθηκαν σε 441 εκατ. ευρώ (590 εκατ. δολάρια) την εξεταζόμενη περίοδο από 418 εκατ. ευρώ το β’ τρίμηνο του περυσινού έτους, ελαφρώς χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών που τα τοποθετούσαν στα 442 εκατ. ευρώ.
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 2,1% στα 674 εκατ. ευρώ από 660 εκατ. ευρώ.
Οι οργανικές πωλήσεις, που δεν περιλαμβάνουν τις επιπτώσεις από μεταβολές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, συγχωνεύσεις και εκποιήσεις, ενισχύθηκαν κατά 3,3% με όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και περιοχές να συνεισφέρουν στα κέρδη παρά τις αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις, αναφέρει η εταιρεία.
«Αναμένουμε πως η κλιμάκωση της ρωσοουκρανικής κρίσης αλλά και η συνέχιση της πολιτικής αναταραχής στη Μέση Ανατολή θα έχουν αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον της αγοράς», σχολίασε π CEO της εταιρείας, Kasper Rorsted.
Σε κάθε περίπτωση, η Henkel επιβεβαίωσε το outlook για αύξηση 3-5% των οργανικών πωλήσεων το 2014 αλλά και ήπια αύξηση των προσαρμοσμένων προ φόρων κερδών ή EBIT.
Η κατασκευάστρια των Persil και Schwarzkopf ανέφερε πως οι αδύναμες συναλλαγματικές ισοτιμίες των αναδυόμενων αγορών βάρυναν κατά 3,5% τις συνολικές πωλήσεις το β’ τρίμηνο.