Την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών, και δη και των τεχνολογικών, επιβεβαιώνει ακόμη μία έρευνα για τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
Σύμφωνα με τη Eurobrand, η οποία αξιολόγησε τα brands περισσότερων από 3.000 επιχειρήσεων 16 κλάδων, στην κορυφή παραμένει η Apple, με την αξία του σήματός της να αποτιμάται στα 113,165 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν οι Google (67,471 δισ. δολάρια) και η Coca Cola (64,775 δισ. δολάρια), ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν επτά ακόμη αμερικανικές εταιρείες, οι Microsoft, IBM, McDonald’s, P&G, Johnson & Johnson, AT&T και PhilipMorris.
Την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία συναντάμε στη 12η θέση και είναι ο οίκος πολυτελών αγαθών LVMH.