Αν και σε μερικές περιπτώσεις, το ευρωπαϊκό εμπάργκο έχει γυρίσει «μπούμερανγκ» στις ευρωπαϊκές εταιρείες, τα εταιρικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου δείχνουν ότι ίσως οι ανησυχίες να ήταν υπερεκτιμημένες.
Είτε πρόκειται για εταιρείες με προϊόντα «ανθεκτικά» στην κρίση, είτε για εταιρείες που έχουν καταφέρει να αντισταθμίσουν τις ζημίες από την έκθεσή τους στη Ρωσία με ανάπτυξη σε άλλες χώρες, το σίγουρο είναι ότι η περίοδος των εταιρικών αποτελεσμάτων ανέδειξε ορισμένους νικητές.
Τρανταχτά παραδείγματα αποτελούν η δανέζικη ζυθοποιία Carlsberg και η εταιρεία καλλυντικών Henkel, οι οποίες κατάφεραν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των αναλυτών για την κερδοφορία τους.
Κερδισμένοι βγήκαν επίσης η φινλανδική Fortum, αλλά και η γερμανική E.OΝ, η οποία ανακοίνωσε ότι τα κέρδη ης θα αυξηθούν το 2015 χάρη στην πτώση του ρουβλίου.
Την ίδια στιγμή, και ο πετρελαϊκός κολοσσός ΒΡ, ο οποίος κατέχει μερίδιο 19,75% στη ρωσική Rosneft κατάφερε να αυξήσει το μέρισμα προς τους μετόχους της.