Στροφή 360ο για την Adidas η οποία θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην παραγωγική της δύναμη που εδρεύει στην Γηραιά Ήπειρο.
Συγκεκριμένα η νέα στρατηγική παρουσίασε χθες ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών της Adidas, με έμφαση στην παραγωγική βάση της Ευρώπης και όχι της Ασίας.
«Θα επαναφέρουμε την παραγωγή εκεί όπου βρίσκονται οι μείζονες αγορές μας», τόνισε ο επικεφαλής της, Χέρμπερτ Χάινερ. Παράλληλα, ανέφερε πως προβλέπει αύξηση καθαρών κερδών κατά 15% έως το 2020 και ανάσχεση της Νike, η οποία κατατρώγει το δικό της μερίδιο αγοράς.
Η Adidas, η δεύτερη μεγαλύτερη διεθνώς μετά τη Nike, διευκρίνισε πως είναι τρεις οι πυλώνες της στρατηγικής της: η ταχύτητα, η ανάπτυξη σε αστικά κέντρα και οι επενδύσεις στα βασικά εμπορικά της σήμερα. «Θα επισπεύσουμε τον ρυθμό ανάπτυξης των δραστηριοτήτων μας και θα εξασφαλίζουμε υψηλότερες αποδόσεις στους μετόχους μας», δήλωσε ο κ. Χάινερ.
Η εταιρεία θα μειώσει τον χρόνο παραγωγής των προϊόντων της, ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Θα επενδύσει στα αστέρια των δημοφιλών αθλημάτων και θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη διαφημιστική της εκστρατεία στη Ν. Υόρκη, το Λος Αντζελες, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Σαγκάη και στο Τόκιο.