Μείωση των πωλήσεων ανακοίνωσε η Procter & Gamble για το τρίμηνο, ακόμη και όταν αφαιρείται η επίδραση από τις διακυμάνσεις των νομισμάτων.
Η μεγαλύτερη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, δυσκολεύεται να αυξήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης μετά από χρόνια υποαπόδοσης σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία αποχώρησης από 100 brands προκειμένου να εστιάσει σε 65 βασικά brands, όπως Tide και Pampers.
Για το γ΄ τρίμηνο, τα κέρδη της Procter & Gamble διαμορφώθηκαν στα 2,61 δισ. δολάρια ή 91 σεντς ανά μετοχή, έναντι των 1,99 δισ. δολαρίων ή 69 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Αφαιρουμένων των εκτάκτων, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 98 σεντς. Τα έσοδα υποχώρησαν 12% στα 16,53 δισ. δολάρια, κυρίως λόγω των συναλλαγματικών διακυμάνσεων.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Thomson Reuters είχαν προβλέψει κέρδη 95 σεντς ανά μετοχή και έσοδα 17,17 δισ. δολάρια.