Η γαλλική εταιρία γαλακτοκομικών ανακοίνωσε σήμερα μια αύξηση στις πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο, κυρίως χάρη σε ανανεωμένες επιδόσεις στη μονάδα φρέσκων γαλακτοκομικών στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε ανάπτυξη στις μονάδες που πωλούν νερό και βρεφικές τροφές.
Σύμφωνα με το MarketWatch, η εταιρία ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,2% σε 5,38 δισ. ευρώ σε σχέση με το περασμένο έτος, παρά τις διακυμάνσεις στις ισοτιμίες. Οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 5,31 δισ.
Τα καθαρά κέρδη της Danone ήταν 1,28 δισ. ευρώ από 1,12 δισ. το ίδιο διάστημα του προηγούμενου χρόνου, μια αύξηση που οφείλεται στις βελτιωμένες πωλήσεις και τα χαμηλότερα κόστη.
«Το 2016, σε ένα παγκόσμια περιβάλλον που παραμένει μεταβλητό, η Danone θα συνεχίσει θα επενδύει στις μάρκες της και θα σηματοδοτήσει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου, κερδοφόρου μοντέλου και βιώσιμης ανάπτυξης», ανέφερε για φέτος ο διευθύνων σύμβουλος Emmanuel Faber.
Για το έτος, η εταιρία στοχεύει σε ανάπτυξη πωλήσεων like-for-like μεταξύ τρία και 5% το 2016.