Όλο και περισσότερο φαίνεται να κερδίζει η Rynair στην προτίμηση των επιβατών. Αυτό διαφαίνεται από την αύξηση κατά 28% που σημείωσε η επιβατική κίνηση της Ryanair το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.
Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες τον ίδιο μήνα αγγίζοντας το 93% ενώ η ετήσια επιβατική κίνηση μέχρι τον Φεβρουάριο αυξήθηκε κατά 17% σε 104.6 εκατ. πελάτες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
«H επιβατική κίνηση Φεβρουαρίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 28% σε 7.4 εκ πελάτες, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 93%. Οι υψηλές επιδόσεις μας είναι αποτέλεσμα των χαμηλών ναύλων και αυξημένων κρατήσεων καθώς και της επιτυχίας του προγράμματος «Always Getting Better».
Οι πελάτες της Ryanair εξακολουθούν να επωφελούνται από περισσότερες αναβαθμίσεις, ενώ διανύουμε το 2ο έτος του προγράμματος AGΒ, το οποίο θα προσφέρει νέα ιστοσελίδα και εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέες στολές για το πλήρωμα θαλάμου επιβατών και ανανεωμένα μενού, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά της χαμηλότερες τιμές.»