Τρεις χιλιάδες καταστήματα σ’ όλη την Κίνα σχεδιάζει να ανοίξει η Adidas έως το 2020, παρά τις ανησυχίες για την επιβράδυνση της κινεζικής ανάπτυξης.
Η γερμανική εταιρεία στοχεύει στην επέκταση του δικτύου της σε 12.000 υποκαταστήματα από 9.000 σήμερα, αλλά και στον διπλασιασμό των πόλεων, όπου δίνει το «παρών».
Η Adidas είναι από τις ελάχιστες εταιρείας στην Κίνα, οι οποίες συνεχίζουν να αυξάνουν τα οικονομικά τους μεγέθη.
Άλλωστε, το 2015, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 18% συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων σε Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν.