Οκτώ από τα 10 κορυφαία brands του πλανήτη για το 2016 προέρχονται από τον χώρο της τεχνολογίας, με τις Apple, Google, Samsung, Amazon και Microsoft να αποτελούν την πρώτη πεντάδα, σύμφωνα με την αξιολόγηση της Brand Finance και το δείκτη “Brand Finance Global 500”.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν – από το χώρο των Τηλεπικοινωνιών και της Τεχνολογίας – η Verizon (έκτη θέση), η ΑΤ&Τ (έβδομη θέση) και η China Mobile (ένατη θέση).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, ο δείκτης Brand Finance είναι μια παγκόσμια ετήσια αξιολόγηση της αξίας του εμπορικού ονόματος περισσότερων από 500 γνωστών εταιρειών. Η Brand Finance, προκειμένου να συγκροτήσει το Brand Finance Global 500, αξιολογεί κάθε χρόνο χιλιάδες από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο, αναδεικνύοντας τα πιο ισχυρά και πιο πολύτιμα brands στον πλανήτη.
Ο Brand Finance Global 500 αναδεικνύει στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης την Apple, με την αμερικανική εταιρεία, μάλιστα, να υπερασπίζεται με επιτυχία και φέτος την πρωτιά του 2015. Μάλιστα, η εμπορική αξία του brand της εταιρείας αυξήθηκε, για το 2016, κατά 14% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Από την πλευρά της, η Google κατέκτησε εκ νέου τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, την οποία είχε χάσει από το 2012 προς όφελος της Samsung, αφήνοντας στην τελευταία την τρίτη θέση στη λίστα με τα πιο δυνατά brands του κόσμου.
Σημαντικά βελτιωμένη θέση στο Brand Finance Global 500 για το 2016 πέτυχε η Amazon, η οποία αναρριχήθηκε από την όγδοη θέση της κατάταξης το 2015, στην τέταρτη για το τρέχον έτος.
Σημαντική άνοδο σημείωσε και το Facebook, που κατάφερε φέτος να βρεθεί στην 18η θέση της παγκόσμιας κατάταξης από την 32η που κατείχε το 2015.