Η γερμανική εταιρεία ειδών περιποίησης και καθαριστών ειδών Henkel, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη α΄ τριμήνου αυξήθηκαν, κυρίως λόγω των ισχυρών πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές.
Η εταιρεία που παρασκευάζει το απορρυπαντικό Persil και το σαπούνι Dial, ανακοίνωσε ότι τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη στο τρίμηνο αυξήθηκαν 7,6% στα 549 εκατ. ευρώ, και οι πωλήσεις στα 4,5 δισ. ευρώ. Τα κέρδη αυξήθηκαν από την ανάπτυξη σε όλες τις δραστηριότητες και από την αύξηση των πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές.
“Εμφανίσαμε ξανά, ισχυρή οργανική ανάπτυξη”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Hans Van Buylen.
Τα τελευταία χρόνια η Henkel προσπαθεί να βελτιώσει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν 2,4% στο τρίμηνο, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.
Σήμερα η εταιρεία επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για το 2016. Ανακοίνωσε ότι αναμένει οι οργανικές πωλήσεις να αυξηθούν κατά 2%-4%.