H γενιά των millennials αλλάζει την ατζέντα στον κόσμο των επενδύσεων, γιατί πολύ απλά, έχει διαφορετικούς στόχους σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.
Όσοι γεννήθηκαν από το 1980 και μετά, δεν θέλουν απλά να αυξήσουν τα χρήματά τους. Θέλουν να επιτύχουν κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς στόχους με τις επενδύσεις τους.
Aυτό διαπίστωσε έρευνα της U.S. Trust, που αποτελεί μονάδα της Bank of America, όταν πραγματοποίησε δημοσκόπηση με τη συμμετοχή 684 ατόμων με επενδυτικές θέσεις 3 εκατ. δολαρίων και πάνω. Aνάμεσα στους εκατομμυριούχους που συμμετείχαν στην έρευνα, δεκάδες ανήκαν στη γενιά των millennials, δηλαδή ήταν από 18 έως και 35 χρόνων.
H συντριπτική πλειοψηφία των millennials, και συγκεκριμένα το 93%, απάντησαν ότι η επίδραση που έχει μια επιχείρηση στην κοινωνία και το περιβάλλον αποτελεί σημείο κλειδί για τις επενδυτικές τους αποφάσεις. Πριν από δύο χρόνια, το αντίστοιχο ποσοστό ανερχόταν στο 74%.
Tο σίγουρο είναι ότι οι επιχειρήσεις έχουν ήδη αφουγκραστεί τη νέα τάση. Πέρυσι, τουλάχιστον 7.000 αμερικανικές εταιρείες εξέδωσαν εκθέσεις επιχειρηματικής υπευθυνότητας, με την υπογραφή ανεξάρτητων ελεγκτών. Tο 1992, είχαν εκδοθεί μόλις 27 τέτοιες εκθέσεις.
Kαι ήδη, έχουν κάνει την εμφάνισή τους εταιρίες που βαθμολογούν τις επιχειρήσεις με βάση την κοινωνική και περιβαλλοντική τους υπευθυνότητα. Όπως η Madeira Global, που εξηγεί ότι τα στοιχεία της βοηθούν να γίνει η σύγκριση ανάμεσα σε επιχειρήσεις διαφορετικών κλάδων, χωρών και αναπτυξιακών φάσεων.