Σε στρατηγική συνεργασία με την Wal-Mart προχωρά η JD.com, η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην κινεζική αγορά.
Η συμφωνία προβλέπει ότι η JD θα ελέγχει τα καταστήματα της Wal-Mart υπό την εμπορική ταυτότητα Yihaodian, την αντίστοιχη ηλεκτρονική σελίδα και την εφαρμογή κινητού, ενώ θα δώσει περίπου το 5% των μετοχών της στη Wal-Mart, οικονομικού ύψους 1,5 δισ. δολαρίων σύμφωνα με τη σημερινή αποτίμηση της JD, ανακοίνωσε η εταιρία χθες το βράδυ.
Η Wal-Mart αναμένεται ότι θα αποκτήσει πρόσβαση στους διαδικτυακούς πελάτες της JD, ενώ θα ενισχύσει την εμπορική παρουσία της στην πολλά υποσχόμενη διαδικτυακή αγορά της Κίνας.