Η Mothercare είδε τις βρετανικές like-for-like πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 1,2% στο πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, ωστόσο οι συνολικές πωλήσεις για τις 15 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις αρχές Ιουλίου, μειώθηκαν κατά 2,1%, σαν αποτέλεσμα της ετήσιας μείωσης χώρου καταστημάτων κατά 4,8%.
Οι online πωλήσεις, από την άλλη, βελτιώθηκαν κατά 6,4% κι έφτασαν να αντιστοιχούν στο 35,5% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε διεθνές επίπεδο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές, με τη μισή από την ανάπτυξη να αποδίδεται στη Μέση Ανατολή.