Μετά την ίδρυση της Atcom UK, η εκτεταμένη έρευνα αγοράς που ολοκληρώνει ο Όμιλος για τις αγορές της Μέσης Ανατολής και Αφρικής οδηγεί στην ανάπτυξη ισχυρότερης παρουσίας σε αυτήν την περιοχή (με επίκεντρο το Ντουμπάι) καθώς έχει αναδείξει έντονη ζήτηση για σειρά προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Atcom.
Ιδιαίτερα επιφανές παράδειγμα αποτελούν τα προϊόντα “e-ready” της θυγατρικής του Ομίλου Dionic που προσφέρουν σε μικρομεσαίες και μεσαίες επιχειρήσεις την δυνατότητα ανάπτυξης και διαχείρισης ενός πλήρους web site σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος, ειδικά στους κλάδους corporate web site, e-retail και e-travel.
Σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες κινήσεις έρχονται σε συνδυασμό με ένα ιδιαίτερα δραστήριο και παραγωγικό πρώτο τρίμηνο στον ελλαδικό χώρο για την Atcom καθώς παρουσίασε πληθώρα νέων έργων τα οποία προσδίδουν μία έντονη ποιοτική διάσταση στην δυναμική της εταιρείας αφού, πρώτον, αφορούν ένα διαρκώς διευρυνόμενο φάσμα κλάδων, από τον Τραπεζικό/Χρηματοοικονομικό σε αυτόν του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και από τις Τηλεπικοινωνίες στην Εταιρική (Corporate) Επικοινωνία.
Κατά δεύτερο λόγο, προέρχονται από ένα πελατολόγιο που συμπεριλαμβάνει μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς όπως η Εθνική Τράπεζα, η Alpha Bank, η Wind, η Aegean Airlines, ο ΟΠΑΠ, τα Goody΄s, τα Hellenic Duty Free Shops, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τα καταστήματα Folli Follie, την 3E, την ΕΛΑΙΣ/Unilever καθώς τον οργανισμό Actionaid.
Τέλος, αναδεικνύουν το -μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα- εύρος των υπηρεσιών internet που προσφέρει η Atcom, από τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη πρωτοποριακών web sites σε εφαρμογές για την κινητή τηλεφωνία (ειδικά στα ΄smartphones΄, συσκευές τρίτης γενιάς) και από υπηρεσίες interactive marketing σε καινοτόμες εφαρμογές για τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook.