Ο CEO της Volkswagen, Matthias Mueller προωθεί μία τεχνολογική και διαρθρωτική μεταρρύθμιση στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, παρά τις εσωτερικές αντιδράσεις που αντιμετωπίζει, ενώ αναμένει πως οι προσπάθειές του θα αρχίσουν να καρποφορούν σε δύο με τρία χρόνια.
Το ΔΣ της VW επεξεργάζεται περίπου 60 πρότζεκτ για την ανανέωση της εταιρείας, συμπεριλαμβανόμενης και αλλαγής της κουλτούρας των 12 brands που εμπεριέχονται σε αυτή.
Το σκάνδαλο των μηχανών diesel το οποίο ξέσπασε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο ώθησε τη Volkswagen στην επιτάχυνση μίας αναπροσπαρμογής την οποία σχεδίαζε εν μέσω μίας γενικότερης μεταστροφής του αυτοκινητιστικού κόσμου προς την αυτόματη και ηλεκτρική οδήγηση. Η VW επένδυσε 300 εκατ. δολάρια στην εφαρμογή Gett (παρόμοια της Uber), φέτος.
Η μείωση του κόστους της εταιρείας είναι καίριας σημασίας για την τακτική του Mueller, ο οποίος τα βρίσκει λίγο δύσκολα στην μεταρρύθμιση μίας οργάνωσης-μαμούθ με περίπου 610.000 εργαζόμενους.
Οι τρεις μεγαλύτεροι μέτοχοι της VW κατέχουν πάνω από το 80% των ψήφων, με τις οικογένειες Porsche και Piech να κατέχουν τα πλειοψηφικά πακέτα, και την Κάτω Σαξονία να κατέχει το 20%.
Η αυξανόμενη αδυναμία της VW υπογραμμίστηκε και τον Αύγουστο μετά από την άρση παραγωγής σε έξι εργοστάσια λόγω συμβολαιακής ασυμφωνίας με την πάροχο εξαρτημάτων Prevent Group.
Πηγή: Bloomberg