Βουτιά 15% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Mattel το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι λιανικοί πωλητές καθυστέρησαν την αγορά καινούριων Barbies και άλλων προϊόντων της εταιρίας μέχρι να τελειώσουν τα αποθέματα που έμειναν από τις γιορτές.
Στη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου, η Mattel εμφάνισε απώλειες ύψους 113,2 εκατ. δολαρίων ή 33 cents ανά μετοχή, έναντι ζημιών 73 εκατ. ή 21 cents πριν από έναν χρόνο.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 15% σε 735,6 εκατ. δολάρια, ενώ η βουτιά 23% που εμφάνισαν στη βόρεια Αμερική ξεπέρασε κατά πολύ την πτώση 2% στο διεθνές τμήμα της.
Τα αποτελέσματα της Mattel δείχνουν πως η εταιρία παραπαίει μόλις δύο μήνες αφότου όρισε τη Μαργκό Γεωργιάδη, πρώην στέλεχος της Google, ως τρίτη διευθύνουσα σύμβουλο σε τρία χρόνια. Στο μεταξύ οι μετοχές της εταιρίας, οι οποίες έχουν χάσει 8,5% μέχρι στιγμής φέτος, υποχώρησαν ακόμη 5,3% εχθές το βράδυ μετά την ανακοίνωση.
Η πτώση στις πωλήσεις δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη δεδομένων των αποτελεσμάτων της περιόδου των γιορτών, τόνισε η Γεωργιάδη στην πρώτη συνέντευξή της ως CEO. Αλλά «αυτό που δεν περιμέναμε ήταν ο παρατεταμένος αντίκτυπος των αποθεμάτων (των γιορτών)», πρόσθεσε ωστόσο.
Η βουτιά παρουσιάζεται κυρίως στη βόρεια Αμερική και σε λίγες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η Mattel έχει σε μεγάλο βαθμό επιλύσει το πρόβλημα με τα αποθέματα, υποστήριξε η επικεφαλής.
Η εταιρία διατηρεί την πληρωμή μερίσματος για το δεύτερο τρίμηνο, κάτι για το οποίο οι επενδυτές είχαν αρχίσει να ανησυχούν. Η Γεωργιάδη ανέφερε πως η Mattel είναι αφοσιωμένη στη διατήρηση του μερίσματος, αν και το συμβούλιο θα το επαναξιολογεί αυτό σε τακτά διαστήματα.