H Mondelez International παρουσίασε κάμψη στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του έτους, αλλά υψηλότερα κέρδη, χαρακτηρίζοντας “σταθερό” το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία τροφίμων είδε τα καθαρά της έσοδα να μειώνονται κατά 0,6%, στα 6,41 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ σε γεωγραφικό επίπεδο, μόνο η Λατινική Αμερική είχε αυξημένες πωλήσεις κατά 11,4% (910 εκατομμύρια δολάρια).
Στους υπόλοιπους δείκτες, η Mondelez είδε τα λειτουργικά της έσοδα να αυξάνονται κατά 16,3% (στα 840 εκατομμύρια δολάρια) και τα καθαρά κέρδη κατά 13,7% (στα 630 εκατομμύρια δολάρια).
Γεωγραφικά, η Mondelez βίωσε αυξημένα οργανικά έσοδα σε Λατινική Αμερική και Ευρώπη, καθώς και στον συνδυασμό Ασίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στη Βόρεια Αμερική, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 1,9% σε οργανική βάση.
“Είχαμε σταθερό ξεκίνημα στη χρονιά, παρά τις ανταγωνιστικές συνθήκες της αγοράς. Πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις και παραμένουμε πιστοί στην ισορροπημένη μας στρατηγική” ανέφερε η CEO Irene Rosenfeld.