Η Sony Corp πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες του headset εικονικής πραγματικότητας παγκοσμίως, ανακοίνωσε ο επικεφαλής της μονάδας gaming της ιαπωνικής εταιρίας για την Ασία. Σύμφωνα με το Reuters, η σχετικά χαμηλή τιμή ώθησε αμέσως τη συσκευή στην κορυφή.
Οι πωλήσεις του PlayStation VR headset, το οποίο κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο, έχουν «ξεπεράσει τις προσδοκίες», τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πρακτορείο ο Atsushi Morita, πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment Japan Asia.
«Αυξάνουμε την παραγωγή και μια έλλειψη στην προσφορά θα πρέπει συνεπώς να επιλυθεί», ανέφερε μιλώντας στο πρακτορείο.
Το momentum στις πωλήσεις στηρίζει την άποψη των αναλυτών πως η Sony είναι σε θέση να «χτίσει» από νωρίς μια πρωτιά στην κούρσα του high-end VR headset με την πιο μετριοπαθή τιμή της και με την αξιοποίηση των σχεδόν 60 εκατ. χρηστών της εμβληματικής κονσόλας PlayStation 4.
Το headset, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με το PlayStation 4 και όχι με την απόκτηση νέου εξοπλισμού, φέρει τιμή λιανικής στα 399 δολάρια. Η συσκευή είναι φθηνότερη από το Oculus Rift του Facebook στα 599 δολάρια ή το Vive της HTC στα 799.
Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρία IDC, περίπου δύο εκατομμύρια VR headsets απεστάλησαν παγκοσμίως κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2017. Εξαιρώντας τα φθηνότερα headsets που συνδέονται με smartphones, η Sony βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης με 429.000 μονάδες.
Ο Morita τόνισε πως η τεχνολογική εταιρία βρίσκεται μόλις στην αρχή του μακροπρόθεσμου οράματός της στον τομέα της VR, κατά το οποίο επιδιώκει να αντικαταστήσει λειτουργίες που αυτή τη στιγμή προσφέρονται από την τηλεόραση.
«Πιστεύω ότι η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας είναι η μεγαλύτερη καινοτομία μετά τη γέννηση της τηλεόρασης», δήλωσε και συμπλήρωσε: «Η VR σου επιτρέπει να ταξιδέψεις σε αξιοθέατα παγκόσμιας κληρονομιάς ή στο διάστημα ενώ είσαι στο σπίτι. Είναι σαν μηχανή του χρόνου ή σαν μια πόρτα για οπουδήποτε».