Η εταιρεία ειδών ένδυσης λιανικής, Hennes & Mauritz, ανακοίνωσε αύξηση 10% στα καθαρά κέρδη β΄ τριμήνου, καθώς συνέχισε τα σχέδια επέκτασης των καταστημάτων της και ανέδειξε το αυξημένο ποσοστό πωλήσεων μέσω των διαδικτυακών καναλιών.
Ο όμιλος είχε 4.498 καταστήματα στις 31 Μαΐου 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 10% σε σχέση με τα 4.077 καταστήματα που είχε στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος Karl-Johan Persson δήλωσε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις του ομίλου Η&Μ έχουν εξελιχθεί πολύ καλά και ήδη αντιστοιχούν στο 25%-30% των συνολικών πωλήσεων σε καθιερωμένες αγορές.
Αναμένει δε οι διαδικτυακές πωλήσεις να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 25% ετησίως, με την κερδοφορία να είναι αντίστοιχη αυτής των φυσικών καταστημάτων.
Σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 500 νέα καταστήματα φέτος αλλά θα κλείσει 100 καθώς αναδιαρθρώνει το χαρτοφυλάκιό της για να βελτιστοποιήσει τον αριθμό των καταστημάτων, να ανακατασκευάσει και να μετεγκαταστήσει.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας στο β΄ τρίμηνο (1η Μαρτίου-31 Μαΐου), διαμορφώθηκαν στις 5,9 δισ. σουηδικές κορόνες (687 εκατ. δολάρια) σε σχέση με τις 5,36 δισ. κορόνες την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, έναντι εκτιμήσεων για 5,76 δισ. κορόνες.