Η General Mills και ο CEO Jeff Harmening παρουσίασαν τις βασικές παγκόσμιες προτεραιότητες της εταιρείας για το 2018, στη διάρκεια της ετήσιου ivent για τους μετόχους και τους επενδυτές.
Ο Harmening υποστήριξε πως η εταιρεία παραμένει δεσμευμένη στη στρατηγική Consumer First και θα επιδιώξει να “ξεκλειδώσει” ευκαιρίες σε παγκόσμια κλίμακα, με εστίαση στο e-commerce, που αντιπροσωπεύει σήμερα το 1,5% του συνολικού της τζίρου στις ΗΠΑ.
Μέχρι το 2020 η General Mills εκτιμά πως το ποσοστό αυτό θα αγγίξει το 5%, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο θεωρεί πως το ποσοστό θα είναι διψήφιο και διαρκώς αυξανόμενο.
Επιπλέον, ο Hermaning αναγνώρισε τέσσερις βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης για το 2018: βελτίωση των επιχειρήσεων δημητριακών σε παγκόσμια κλίμακα (με οδηγό τη σύμπραξη της Cereal Partners Worldwide), βελτίωση των επιχειρήσεων γιαουρτιού στις ΗΠΑ μέσω της καινοτομίας, επένδυση σε διαφορετικές προοπτικές ανάπτυξης, όπως οι παγκόσμιες επιχειρήσεις Häagen Dazs και Old El Paso businesses και διαχείριση των επιχειρήσεων των ιδρυμάτων της με τις κατάλληλες επενδύσεις.
Πέρα από τα παραπάνω, η εταιρεία βλέπει ευκαιρίες για περαιτέρω επέκταση των περιθωρίων μέσω της εξοικονόμησης κόστους και των πρωτοβουλιών για τον μετασχηματισμό της.